Betaling

JM Låseservice modtager betaling med kontanter og Mobilpay, efter end arbejde.

Skal der sendes en faktura skal det aftales på forhånd.

På fakturaer er der som standart 8 dages betalingsfrist, hvis ikke andet er aftalt på forhånd.
Alle kvitteringer og fakturerer sendes kun via mail.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Minimum fakturering for et servicebesøg: 1 time.

Efter den første time, faktureres der pr. påbegyndt 1/2 time.

Levering

JM Låseservice udfører arbejde på kundens adresse, eller på vores værksteder efter aftale.
Skal noget sendes med posten, sendes det for kundes regning, til nærmest posthus.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Gælder ikke bearbejdet materialer.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Ved returnering/reklamation

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
JM Låseservice
Nygade 8
3320 Skævinge
Info@jmlaaseservice.dk
41815131
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb. Der fratrækkes som udgangspunkt et gebyr på 25 kr. for refusion.

Fortrydelsesret

Ydelser hos JM Låseservice kan ikke fortrydes, da vi udføre arbejdet direkte ude hos kunden. Bearbejdet materialer ydes der ej fortrydelses ret på.

Diverse gebyr.

Penge retur til kunden: 25 kr.
Længere betalingsfrist (skal aftales på forhånd): 300 kr.
Om fakturering: 300 kr.